گفتگوي راديو ندا با محمد قراگوزلو در مورد احمد شاملو و مراسم بزرگداشت او

دكتر محمد قراگوزلو در گفتگو با راديو ندا با تاكيد بر اين كه » شاملو هميشه عليه قدرت بود و جز در برابر دفتر و قلم سر خم نكرد» گفت: » مراسم (دهمين سالگرد خاموشي شاملو) بشكل مطلوبي برگزار شد و مورد خاصي، حتي يك دست به يقه شدن ساده هم پيش نيامد.»  وي افزود: » نكته جالب اين كه همه[ شركت كننده گان در مراسم] طيف جوان، طيف دانشجويي و روشنفكر بودند.

براي شنيدن گفتگو لطفاً اينجا را كليك كنيد

2 پاسخ

  1. سلام
    به رادیو ندا
    من خوشحالم از اینکه با شما اشنا شدم
    کار بسیار خوبی انجام میدهید
    اگر چه من جوجه ای بیش نیستم اما واقعا تشکر می کنم از کارتان
    خسته نباشید

  2. من به تبع اینکه متعلق به نسل گذشته هستم ، از دیر باز به رادیو ( آناکوگ ) علاقمند بوده ام ، حال علی رغم اینکه کاربا رادیوی دیجیتال و اینتر نتی زیاد با آن رادیوی گذشته قرابتی ندارد ، ولی علاقمندی به اینترنت و جذابیت نام رادیو ، حس خوبی را در استفاده از این رسانه به من میدهد.موفق و پایدار باشید . یاری

پاسخی بگذارید

