گزارش راديو ندا از تظاهرات ضد جنگ در لس آنجلس امريكا

گزارش راديو ندا از تظاهرات ضد جنگ در لس آنجلس و شركت فعال حاميان مادران پارك لاله در اين تظاهرات  در مخالفت با جنگ  و در افشا ء و محكوميت نقض گسترده حقوق بشر توسط حكومت اسلامي، در گفتگو با خانم سوفيا صديق پور از حاميان مادران پارك لاله و آقاي عليرضا از فعالان مستقل

خانم صديق پور : »  بيشترين سوء استفاده را از اين شرايط جنگي، جمهوري اسلامي مي كند براي فشار و سركوب بيشتر مردم! اینکه مردم امریکا به حق مخالف در گیر شدن کشورشان در جنگی دیگر هستند  معنایش حقانیت دادن به جمهوری اسلامی نیست.  بايد صداي ضد جنگ تقويت بشود ! »

آقاي عليرضا : » تحريم ها بيشتر از هر چيزي دودش به چشم مردم ايران ميرود! اين تنش ها فقط جمهوري اسلامي را تقويت مي كند و جنبش دمكراتيك مردم ايران را به عقب مي اندازد! »

فايل صوتي به صورت mp3

فايل صوتي به صورت ram

4 پاسخ

  1. لعنت بركساني كه دراين تظاهرات شركت كردند .تحريم كه خوب نيست جنگ هم همينطور پس عوضي ها چكار بايد كرد

  2. صحبت های آقای علیرضا خیلی ضد و نقیض آمد. ایشان ضمن جنایتکارخواندن رژیم جمهوری اسلامی از به اصطلاح حق داشت بمب اتم هم برای این رژیم جنایتکار دفاع می کند. انگار بمب اتم نان شب مردم است که همه باید داشته باشند. چون اسرائیل دارد جمهوری اسلامی هم باید داشته باشد. خوب حتما عربستان سعودی، عراق و ترکیه و سوریه و غیره هم بابد داشته باشند. این چه استدلال است؟ با همین استدال همه آمریکا می خواهند در خانه های شان اسحله داشته باشند. یک آدم صلح طلب که اینگونه صحبت نمی کند. در ضمن خوب بود شما می پرسید باتوجه به جنایتکار بودن جمهوری اسلامی از دینای آزاد غرب که ایشان به آن پناهنده شده اند چه انتظاری دارند که به ایران کمک کنند. ایشان کمک خودشان را گرفته اند. زندگی آزاد در آمریکا. برای مردم ایران چه می خواهند و غرب چه کمکی می تواند بکند؟
    ممنون و موفق باشید

  3. کاش این خبر اون طور که لایق بود پوشش داده می شد…

بیان دیدگاه